HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. február 2., szombat

Csőben sült tarja krumplival

Csőben sült tarja krumplival

Hozzávalók :
  • 50 dkg főtt tarja
  • 6 db nagyobb krumpli
  • 1 db paradicsom
  • 1 db csípős hegyes paprika
  • őrölt fekete bors 
  • őrölt piros paprika
  • chili paprika
  • kolbászzsír
Elkészítés:

A hurka és kolbász sütése után megmaradt zsírt használtam fel. Nem csak takarékosságból, hanem isteni íze miatt is.
A krumplikat megfőztem héjában, majd megpucoltam, s belekarikáztam a serpenyőbe. Melléhelyeztem a tarját, a paprikát és paradicsomot. Sóztam, borsoztam őket, szórtam rá piros paprikát, lefedtem egy alufóliával, s behelyeztem a 180 C fokra légkeverésen előmelegített sütőbe. 30 perc után levettem a fóliát, meglocsoltam a zsírral a serpenyő tartalmát. 10 perc után újabb locsolás, majd átkapcsoltam grill fokozatra és 200 C fokra.  10 perc után újabb locsolás, majd 10 perc elteltével, lekapcsoltam a tűzhelyt.  
Kis várakozás után tálaltam. A tányérra tettem egy szelet tarját, krumplit, egy fél paradicsomot, a paprikát és sült krumplit, valamint a húsra egy chilipaprikát. Isteni volt.Legalább is szombati ebédnek nem rossz.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése