HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. február 12., kedd

A mai napom amolyan fifty, fifty

A mai napom amolyan fifty, fifty

Nem akarom a kedves látogatót untatni.. De azért szeretném elújságolni, hogy megjavult a blogom, valószínűleg a bloger.com-nál volt valami gubanc. Minden a helyén van, kivéve a Suncikától kapott díjat. Megjelentek az állandó látogatóim is, sőt bővültem is egy fővel, de sajna kép nélkül, így nem tudom, hogy ki ő (mindig meg szoktam látogatni a blogját az új követőnek).

A rossz hír az, hogy a háziorvosom elborzadt, amikor meglátta a lábam, csinált több tesztet, EKG-t is, megmérte a vérnyomásim,  mind rossz volt (nem akarom részletezni.)  A lényeg, hogy számos gyógyszer, s injekeció  mellett, melyeket már részben ott megkaptam, ágynyugalmat rendelt el. Ezt persze én nehezen viselem, s csak részben fogom betartani. Mint ahogy ma is két bejegyzést  írtam
.

7 megjegyzés:

  1. Kedves Endre tartsad be az orvos utasításait, ha jót akarsz Magadnak - és gondolom, hogy jót akarsz - igaz? A blogod megvár, és mi is.

    VálaszTörlés
  2. Csatlakozom Líviához! Vedd egy kicsit komolyabban az orvos intelmeit ez nem játék! Most pihenjél majd jön a jó idő akkor kertben aktívkodhatsz majd!:-) A blog pedig megvár , az utóbbi időben azzal is csak a vérnyomásodat turbóztad jól fel. Vigyázzál magadra!!

    VálaszTörlés
  3. Csatlakozom az előttem szólókhoz!
    Most tessék pihenni, fő az egészség!

    VálaszTörlés
  4. Láttad már, hogy a GasztroStart.hu gyűjtőoldal is milyen macerás lett? Én nem is tudom, hogyan kell a receptem/recepteket megtalálni, megnézni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A bejegyzéseket látom, de léptetni nem tudtam visszafelé, beugrik a szerverhiba figyelmeztetés. Ráadásul - bár benne vagyok a listában a keddi két írásomból egy sem jelent meg. Egyébként is nagyon kevés bejegyzést hoz.

      Törlés
    2. Én a bejegyzéseket sem látom, és a szerver figyelmeztetés nálam is megjelenik. Korábban is elég lassan jött be az oldal, és figyeld meg, hogy majd ez is megszűnik. Nem tudom, hogy miért nehezítik a bloggerek receptjeihez a hozzáférést, mert valami regisztrációt is kérnek.

      Törlés