HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. október 24., szerda

Halloween receptverseny

Halloween receptverseny


A közelgő Halloween alkalmából receptversenyt hírdetek.

Nevezni a Halloween-hez kapcsolódó ételekkel, italokkal lehet. A nevezéseket az e-mail címemre - e.s.hobbychef@gmail.com - kell elküldeni. A recepteket a saját blogra kell feltölteni, nekem a linket kell megküldeni, én ennek alapján a bejegyzést feltöltöm a saját oldalamra, amire aztán a látogatók megjegyzések formájában szavazhatnak.  Zárás. 2012. november 7. 24.00

A legtöbb szavazatot elért pályázó  jutalomban  - Könnyű Mária  szakácskönyvében - részesül,

Kreatív Halloween

Kreatív Halloween - könyvajánló




melyet postán küldök el a részére.

Jó játékot, s versenyzést kívánok.

Halloween Home Security

7 megjegyzés:

  1. Jövök játszani! Majdcsak kitalálok november 7-ig valamit...

    VálaszTörlés
  2. Ki kéne találni valami tököset ;)

    VálaszTörlés
  3. Az írásom nem a bejegyzésedhez kaocsolódik csak itt tudok kérdezni: az érdekelne - és minden látogatódtól is kérdezem - hogy milyen böngészőtök van? Ugyanis most olvastam a gmail.com-os levelezőmben, hogy a Google felhívja a figyelmem, hogy az Internet Explorert amit én használok hamarosan nem támogatja és váltsak a Chrom-ra. Nem ismerem ezt a böngészőt, és én jól elvagyok azzal amit most használok. Gondolom, hogy másnak is írtak ilyen figyelmeztetést, aki azt használja amit én. Szóval mi a véleményed/véleményetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még az előző hépemnél használtam az IE-t. A mostanin is fent van, de nem azzal, hanem a Mozilla Firefox-val böngészek. A Chrome is fent volt, de töröltem.

      Törlés
    2. Köszi a válaszod, a Mozilla Firefoxot az idén már én is betettem, de ki is töröltem, mert nekem nagyon bonyolult, nem tudtam kezelni, és belekavart az egész blogomba, valamit biztos elnyomkodtam aztán elmentek a jelző hangok pl. a gép bekapcsolásakor, a levelezőmben, videok hanjai, stb. Van egy kedves internetes ismerősöm, aki használja és nagyon dícséri a Chrome-ot. Attól félek, ha nem váltok, akkor egyszer csak megszüntetik és be sem tudok lépni a blogjaimba.
      Egyébként jó kis játékot találtál ki, és persze akik szeretik a Halloween-t, az ehhez kapcsolódó partikat és mindenféle mókás, vagy éppen rémísztő ételeket - általában sütemények, ami szellem alak pl. valami piskótatészta gúla forma leöntve valami fehér mázzal és feketével szellem arc van rajta, vagy csokoládé pók van a muffinon, meg halálfej, stb. ők biztos jelentkeznek valamivel Nálad. Jó játékot kívánok.

      Törlés
  4. Szétnézve egy-két blogon találtam is Halloween sütiket - nem tudom, hogy ők ismerik-e, látogatják-e a Te blogod, mert akkor itt az alkalom, hogy versenyezzenek. Itt van pl. a Palocprovence blog http://palocprovence.blogspot.hu/2012/10/cukorkoponya-mintas-keksz.html
    vagy a hekvanc nevű blog
    http://hekvanc.blogspot.hu/2012/10/halloween-sutik.html
    mindegyik nagyon érdemes lenne a versenyre

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindenkit szeretettel várok, de ezt minden bloggernek magának kell eldönteni, hogy résztvesz-e az általam meghírdetett versenyben. Sajnos, a korábbiakban már megtapasztaltam - hogy előttem relytélyes okok miatt - sokan bojkotálják a blogomat, holott én minden blogger blogját felkeresem idönként, s pozítiv hangvételű bejegyzéseket teszek, sőt, többször díjakat is adtam, amiket ők nem honoráltak. Egyszerűen nem értem, miért negligálnak ennyire. Én senkit nem bántottam meg. Sőt, akin tudtam segítettem.

      Törlés