HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. október 18., csütörtök

Szicíliai két gombás spaghetti fehérborral II. - Variációk egy témára

Szicíliai két gombás spaghetti fehérborral II. - Variációk egy témára

A tegnapi ételből még maradt, ezért úgy döntöttem, most egy kicsit feltúrbózom, illetve változtatok rajta.

Először is több chilit és petrezselyemzöldet adtam hozzá, megszórtam őrölt fehérborssal és tarka egész borssal (ez eredetileg is szándékomban állt, de mindkettő kifogyott, ma viszont pótoltam).

Másodszor: szórtam rá bőségesen reszelt parmezánt. A sajtot, mint már írtam, nagyon szeretem, a parmezánt különösen. Kitapasztaltam, hogy milyen a tészta csak gombákkal, parmezán nélkül. Nos, parmezánnal gazdagabb az ízvilág. Egy kedves kommentelő (teller-cake) is hiányolta. Neki is kedvébe akartam járni.

S végül: locsoltam édes chili szószt a tányérra. Ez nem csak az ízeket fokozta, de dekoratívabbá is tette a tésztát. S az olasz színek: zöld, fehér, piros is jobban érvényesültek.

Végezetül a fotók, remélem tetszenek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése