HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. október 14., vasárnap

Gastrominer.hu van, vagy nincs?

Gastrominer.hu van, vagy nincs?

Az oldal napok óta nem elérhető, ha rákattintok, ez jelenik meg:

No database connection (/root/miner/include/Mysql.class.php:42) 

Ugyanakkor,  ha megtekintem a statisztikát a forgalom forrásai szerint, ezt az eredményt kapom:

865








145








104








40









Nem teljesen világos, hogyha nem működik egy oldal, hogyan tud onnan 145 látogató jönni?

6 megjegyzés:

  1. Hát ezt én sem értem, pedig tényleg nem működik. Én már el is távolítottam a logójukat az oldalsávomból.

    VálaszTörlés
  2. Most meg az van kiírva, hogy október 11 estétől végleg lehúzzák a rolót. Vajon miért?
    sherpa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nálam is ez jelenik meg. Kár, hogy megszüntek. A Google után onnan jött a legtöbb látogató.

      Törlés
    2. Én is most néztem meg újra, de október ll. már elmúlt és most teszik be ezt a szöveget. Már írtam is nekik az info@miner.hu címre, hogy sajnáljuk, bár az okokat nem tudjuk.

      Törlés
  3. A Gasztro Miner továbbra is frissül. Lehet, hogy nem foglalkoznak vele, de még nem kapcsolták le, s a rendszer automatikusan frissít. A mai receptem megjelent benne.

    VálaszTörlés
  4. Ma már ez a szöveg látható, dátum nélkül:
    Hosszas gondolkozás után úgy döntöttünk, nem folytatjuk tovább a Miner üzemeltetését és bezárjuk az oldalt. :(
    Tartok töle, hogy ez azt jelenti, hogy akármikor leállíthatják az oldalt. Pedig ma is a látogatók közel 20%-a erről a gyűjtőoldalról jött!!

    VálaszTörlés