HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. december 7., szombat

Varázsfazék elvarázsolta magát - gyakorlatilag megszűnt

Varázsfazék elvarázsolta magát - gyakorlatilag megszűnt


A Varázsfazék már korábban is akadozott, heteket kihagyott a közlésben, de most úgy tűnik véglegesen megszűnt. mint gyűjtőblog  Az utolsó bejegyzése augusztus 28. keltű. Kár érte, nekem szimpatikus volt (amíg még rendesen működött!).

Béke poraira.

In memoriam Varázsfazék:


1 megjegyzés:

  1. Nekem nem voltak szimpatikusak. Elvileg ott voltam náluk, de a gyakorlatban nagyon ritkán láttam a receptem. A többi gyűjtőblogon ahogy megírtam a bejegyzésem, már meg is jelent. Ezért aztán én még tavaly töröltem őket a blogom oldalsávjából. Nem is néztem meg az oldalukat azóta, hogy betették-e a receptjeimet. De ahogy már korábban is írtam, engem nem nagyon érdekelnek a gyűjtőblogok Talán háromnál vagyok ott, de nem szoktam nézni..

    VálaszTörlés