HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 1., szombat

Puntigamer Bier (Styriai sör) és Löwenbräu

Puntigamer Bier és Löwenbräu

Hétvégére hazalátogatott a lányunk Grazból, s hozott néhány doboz steier sört. PUNTIGAMER DAS "bierige" BIER EIN STEIRISCHES BIER
A normál sör 5,1%, a középen látható DERR RADLER 2,5 % alkoholtartalmú.

A két lányzó (nejem, meg a lányom) még péntek este megittak 1-1 dobozzal, én viszont a sört csak jól behűtve szeretem, úgyhogy én kimaradtam. De a fotót azért közzéteszem.

Tegnap a társaság kibővült öreg barátunkkal, a teraszon sörözgettek hármasban, sikerült is az összes sört meginniuk, jól el voltak.
No, mindegy, én elkortyolgattam az én Löwenbräu sörömet.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése