HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 17., hétfő

Valami gubanc van

Valami gubanc van

Nem tudom, hogy mi az oka, de az utóbbi időben egyes blogoknál, melyeket ráadásul kedvelek is (pl.Maria,  Rita, Róza), nem tudok megjegyzést írni. Ritánál a videókat sem tudtam megnézni. Ha ráklikkelek a megjegyzésre, az jelenik meg fent, hogy kapcsolódás, aztán percekig nem történik semmi. Ez azért is furcsa, mert más blogoknál nincs ilyen problémám. Ma is írtam több megjegyzést. A másodperc töredéke alatt megjelent minden.
A technika ördöge csak engem bosszant?

6 megjegyzés:

  1. Nem csak téged bosszant. Hol lehet, hol nem lehet megjegyzést írni. :(
    Engem az bosszant mostanában, hogy nem mindig jelenik meg a "rendszeres olvasók" lehetőség.

    VálaszTörlés
  2. TücsökBogár: Ezt nem is írtam, nálam is gyakran előfordul, hogy nem jelennek meg a rendszeres olvasók.

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet, hogy szar a rendszeretek? Pl. az explorer egy régebbi verziója, vagy más? Nálam opera és explorer is fut. Mivel rég nem frissítettem az explorert, egy csomó minden lassúbb nála vagy kihagy, az operán meg fut rendesen...

    VálaszTörlés
  4. Én már fel se figyelek arra, hogy a "rendszeres olvasók" nem jelenik meg, annyira mindennapos, és már hónapok óta. A megjegyzés írásával még nem volt gondom.

    VálaszTörlés
  5. Én nem tudok róla, hogy nálam probléma lenne... Windows 7-em és Google Chrome-om van... De fent van az Explorer és a Mozilla is.
    Az kétségtelen, hogy a rendszeres olvasókhoz mindig frissítenem kell az oldalt.

    VálaszTörlés
  6. A rendszer O.K. Windows XP Professional, a böngésző Mozilla Firefox. Mindkettő rendszeresen frissíti magát. Ahogy írtam, más oldalakon tudtam bejegyzést írni.

    VálaszTörlés