HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 16., vasárnap

Bizarr ételek - élő halak, tengeri herkentyűk evése

Bizarr ételek - élő halak, tengeri herkentyűk evése

Szeretem a halat és a tengeri herkentyűket, arra azonban amit YouTube-on találtam, nem vállalkoznék. Csak erős idegzetűeknek ajánlom a videók megtekintését, ugyanis ezeken élve eszik a halat,  polipot,  garnélát,    homárt  A végén egy élő sushi tál látható. (Bár lehet, hogy a sushi-nak feltálalt hal már nem él, csak az idegek játéka miatt mozog.)

Állatvédők se nézzék, s ne kövezzenek meg, én csak bemutatom azt, amit láttam !

Eating fish alive


Eating a baby octopus alive!


Eating Live Shrimps in Korea


I eat a live lobster in Japan


Live Sushi



1 megjegyzés:

  1. Ehhez az én idegzetem tényleg gyenge, így meg sem néztem. Inkább éhen halnék mint hogy így vagy ilyeneket egyek. Szerencsére nekünk nem kötelező, persze ha olyan országba születtem volna ahol ez dívik, akkor lehet, hogy természetes lenne. De gondolom, hogy ott sem kötelező, és nem sértő, ha egy európai nem enné meg.

    VálaszTörlés