HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. április 2., szombat

Hagymás sült csirkemáj petrezselymes tócsnival, lecsóval

Hagymás sült csirkemáj petrezselymes tócsnival, lecsóval

Maradt még egy adag a

Hagymás sült csirkemáj petrezselymes tócsnival

főztömből.

Ezt most felturbóztam a télire eltett lecsóval, szórtam rá őrölt fekete borsot és piros paprikát, egész tarka borsot, és díszítettem petrezselyem zölddel, s chili paprikával.
Szerintem szuper lett .Úgyhogy, ma ezt ettem.

5 megjegyzés:

  1. Nos, ez most ebédre épp tökéletes lenne! Szeretjük nagyon!

    A " Jó szót" nagyon szépen köszönöm, igen kedves tőled, valóban nagyon jólesett!

    VálaszTörlés
  2. a lecsó eltevésének receptjét megosztod velünk?
    én mindig boltit használok, de a tiéd finomabbb biztosan

    VálaszTörlés
  3. Kedves m.k.!
    A lecsó eltevéséről két bejegyzésem is van:
    Lecsó télre a családnak :
    http://eshobbychef.blogspot.com/2010/09/lecso-telre-csaladnak.html
    Csípős lecsó magamnak:
    http://eshobbychef.blogspot.com/2010/09/csipos-lecso-magamnak.html
    Remélem ezentúl nem boltit veszel.

    VálaszTörlés