HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. április 7., csütörtök

Bangkok érdekes piacai, utcai étkezdék

Bangkok érdekes piacai, utcai étkezdék

A világot járva sok érdekes helyen fordultam meg. Ezúttal szeretném megmutatni a Thai főváros két érdekes piacát, s az utcai konyhákat. Remélem, sokan érdeklődve nézegetik majd ezt a bejegyzést, hiszen végül is az ember nem mindennap jut el ilyen helyre, s van alkalma ismerkedni a miénktől eltérő gasztronómiai szokásokkal.

Maeklong market and train

Döbbenetes és meghökkentő videókat találtam Bangkok Maeklong piacáról, s a rajta  áthaladó vonatról. Nem mondható unalmasnak a piac élete, az árusok ugyancsak csipkedhetik magukat. Mivel csak egy napot voltam Bangkokban, erre a piacra nem jutottam el.





Láttam viszont az úszó piacot. Ez sem mondható mindennaposnak.

Shopping at Bangkok's floating market


Thailand World Famous Floating River Market



És végül, utcai kifőzdék, éttermek Bangkokban, ahol éjjel-nappal fogyaszthatók akár a legbizarrabb étkek is.

Bangkok Street Food


street food bangkok


Crunchy Culinary Delights of Bangkok

1 megjegyzés: