HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. április 9., szombat

Gombás makaróni ketchuppal, sajttal - Los del Rio: Macarena

Gombás makaróni ketchuppal, sajttal

Miután még maradt a gombás makaróniból és a reszelt sajtból, és én nagyon szeretem az olasz ételeket, nem tudtam ellenállni. Ha hinnék a reinkarnációban, mint ahogy sajnos nem, ha még egyszer születnék, akkor, ha már nem a trópusok tájékán kezdenék új életet, akkor valahol Dél-Olaszországban látnám meg újra a napvilágot. A lényeg a napon,  a tengeren és az ételeken van. A temperamentumos  lányok ehhez már csak hab a tortán.

Szóval, a maradékokból kreáltam ezt az ételt.

A tésztát jól megfűszereztem őrölt fekete borssal, oreganóval és őrölt chili paprikával, meglocsoltam ketchuppal és chili szósszal. Raktam rá chilipaprikával töltött olívabogyót, meglocsoltam extra szűz olíva olajjal, s szórtam rá reszelt sajtot, majd a mikróban való melegítés után újra meghintettem reszelt sajttal.
Saját eltevésű ecetes uborkát - téli savanyúságok - fogyasztottam hozzá, és vörös bort ittam rá.



A makaróni mellé hallgassunk egy jó kis zenét:

Makaróni - Hupikék Törpikék - Buli van Aprajafalván



És az eredeti szám:

Macarena - Los del Rio



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése