HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. április 4., csütörtök

Zöldségleves húsvéti maradékokból

Zöldségleves húsvéti maradékokból

A blogok nézegetése közben gyakran látok újrahasznosítást. Nos, tegnap, amikor hazajöttem, a feleségem mondta, hogy van a teraszon leves, amit meg kellene enni, mert megromlik. Tegyek hozzá tejfölt.

Kiderült, hogy karfiol levesről van szó, ami Húsvétkor készült, de végül is nem került az asztalra. Miután találtam a hűtőben még mást is, úgy döntöttem, hogy nem tejfölös karfiol levest eszem, hanem egy gazdag zöldséglevest.

A hűtő további kincsei: daragaluska, ami a fácán ragúleveshez készült, dinsztelt vegyes zöldség (szintén nem került az asztalra), ezenkívül volt még felszeletelt csiperke gomba, aminek nem tudom, mi lett volna a sorsa.

No, ezeket én szépen házasítottam, sóztam, borsoztam, vágtam bele chili paprikát, s ez lett az eredmény:


Azt hiszem, sikerült egy tartalmas zöldséglevest összehoznom, néhány perces mikrózás után egy finom levest kaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése