HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. április 23., kedd

Újabb tulipánok a kertünkben

Újabb tulipánok a kertünkben

A sziklakertbe - bár nem odavaló - a feleségem több tulipánhagymát is ültetett, ezek most virágot bontottak.

Lehet, hogy már unalmas, de meg kellett őket örökítenem. Amellett, hogy szépek, a fotózás, s a képek felrakása egyfajta pótcselekvés lett nálam, mert a konyhába csak ritkán jutok be, mivel a lányunk most itthon van. (Gondolom, a gyakori látogatók észrevették, hogy a hideg ételek gyakoribbá váltak.) Egy ideig most gyakran lesz itthon, mert az itteni leányvállalat ügyeit is neki kell vinnie.Szegény most ingázik Graz és Budapest között. Bár anyagilag ez nem rossz, de fárasztó. A nejem pedig átment konyhatündérbe, s süt-főz a "pici" lányának.






2 megjegyzés:

  1. Szép a kert, szépek a virágok, hála az égnek, hogy jó az idő, egyáltalán nem unalmas, tegyél csak fel sok kerti képet, meg a cicáról is, ha tudsz. Remélem, most hogy itthon a lányod, azért egy tányér meleg levest is kapsz a hideg ételek mellé:-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A jó időt már én is nagyon vártam. Képeket még teszek fel, egyrészt, mert csodálója vagyok a szépségnek, másrészt, mert szeretek fotózni, még ha nem is vagyok profi. Eddig a drága oldalbordám nem kényeztetett el, s mivel ma igencsak megsértett, amikor kedveskedni akartam nekik, erről majd a bajor csülök bejegyzésben írok, azt hiszem, nem is tartok rá igényt.

      Törlés