HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. január 19., csütörtök

A feleségem ma megint kiverte a dilit

A feleségem ma megint kiverte a dilit

Ma lazacot  kívántam készíten zöldségekkel.. Sajnos nem sikerült, mert  feleségem idő elött  haza jöttt, s sipítozott hogy büdös van. El nem tudom képzelni, hogy mi volt bűdös, mivel hagymát nem használtam., csak a zöldségeket pároltam meg,  a lazacot még meg sem sütöttem., a spenotót még meg sem blansíroztam.


7 megjegyzés:

  1. Összetehetné a két kezét... ahelyett, hogy sipítozik... Már a fánknál is kiakadtam, de ez már aztán tényleg sok... :(
    Őszinte részvétem...

    VálaszTörlés
  2. Nem büdös az, csak hal szagú. Süss neki jó olajos húsú makrélát, no arra csipoghat, hogy két napig 'büdös' a lakás :-D))))))

    VálaszTörlés
  3. Férjem üzeni, hogy te is bátran sipítozzál, hátha rájön a nejed, hogy ez mennyire nevetségessé teszi :)

    VálaszTörlés
  4. Isteni történet,a haltól valóban büdös lesz az egész lakás napokig,de ha még hozzá sem nyúltál akkor megszokásból sipítozott.Külön konyhát vezettek,ugye hogy szép az élet!:):):)

    VálaszTörlés
  5. Én már nem is tudom mit írjak, csak jókat nevetek...

    VálaszTörlés