HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 13., kedd

Ismét díjakat kaptam

Ismét díjakat kaptam

Vicuskától a Legjobb receptjeim - avagy az étkezés összetartja a családot blog írójától újra - 1 napon belül másodszorra - megkaptam az alábbi díjakat. Jól esett, mert azt mutatja, hogy vannak akik kedvelik, s figyelemmel kísérik írásaimat. Köszönöm szépen.





Tovább is adom négy kedves bloggertársnak, akik (két kivétellel!!!) bejelentkeztek követőnek blogomhoz, szorgalmasan látogatják blogomat, gyakran megjegyzéseket is írnak,  s nem utolsó sorban - hogy egy kis reklámot is csináljak a toplistámnak - regisztráltak a Paprika&Tomato Gastroblog Toplist-be.

Évának - Takarékos konyha (Bár csak most regisztrált, de már a 4. helyen van, s eléggé el nem ítélhető módon engem is lehagyott!)
martinelli - Gasztro, szépség, egészség és sok más!  (Ő volt olyan kedves, hogy még egy figyelemfelhívó bejegyzést is írt a blogjába a toplistáról.)
Suncika - Ételek, torták, próbálkozások (Ő, bár csak most regisztrált a listában, nagyon hamar előretört, már a 3. helyen van, s nagyon nem szép tőle, de ő is lehagyott! Ő a fent említett egyik!)
Marcsi - Egy Szőke nő a konyhában (Ő  - legalább is eddig - még nem tört a babérjaimra! És Ő a fent említett másik!)

Ami a toplistát illeti, szívesen látok mindenkit, regisztráljatok. Még az sem baj, ha még többen megelőztök.
Tudnivalók:

Paprika&Tomato Gastroblog Toplist 


10 megjegyzés:

  1. Kedves Hobbychef, nagyon szépen köszönöm, nagyon kedves, hogy rám is gondoltál. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat!
    Pótoltam a lemaradást, de idáig is "figyeltelek"!
    A bannert lecseréltem, ha így sem működik....
    Marcsi

    VálaszTörlés
  3. Drága Hobbychef!

    Bár eddig is olvastalak, most már hivatalosan is követőddé váltam. Nagyon szépen köszönöm a díjakat, nagyon kedves tőled, őszintén meglepett, de már rég vágytam egyre! :)
    A toplistás lekörözésért bocs...minden csoda három napig tart, tudod. :D
    Szép napot!

    Betty

    VálaszTörlés
  4. Suncika!
    Egy kis galibát okoztál, de sikerült rendbe tennem a toplistát, s kijavítottam a bannered beillesztését is. Most már minden O.K.
    A követésért köszönet. Ami a lekörözést illeti, győzzön a jobbik.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Hobbychef, nagyon szépen köszönöm hogy gondoltál rám ezzel a díjjal, és azt is köszönöm hogy olyan sokat segítettél nekem a regisztrálásban!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Éva!
    Örülök, hogy segíthettem. Az viszont nem volt szép tőled, hogy a segítségemet azzal háláltad meg, hogy leköröztél. Na, jó, ezt nem komolyan mondtam. Sok sikert kívánok neked, s további sok látogatót!

    VálaszTörlés
  7. Hobbychef!
    Köszi szépen! Nem tudom, mit okoztam, én csak nézegetem a toplistát, nem merek a banneremhez nyúlni! :)
    De ha bekukkantasz hozzám és az e-mail fiókodba, akkor mérhetetlen kedvességed viszonzása vár Rád! :)
    Betty

    VálaszTörlés
  8. Kedves Hobbychef!

    Én már nagyon rég követlek (ellentétben veled) :)

    VálaszTörlés
  9. Kedves martinelli!
    Én is régóta olvasom a bejegyzéseid. De Te is csak nem régen jelentkeztél be. Én viszont - megnéztem - nem iratkoztam fel. Mea maxima culpa. Pótoltam. Bocsi.

    VálaszTörlés
  10. Kedves Hobbychef, a lényeg, hogy "egymásra találtunk", nem igaz? Köszönöm.

    VálaszTörlés