HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 16., vasárnap

Vörösboros gulyásleves csipetkével

Vörösboros gulyásleves csipetkével

Gulyásleves receptet már töltöttem fel. Vörösboros gulyásleves marhalábszárból, zöldségesen, csipetkével, , vagy Gulyásleves címek alatt.
Ezt a levest most nem én követtem el, hanem a feleségem főzte. Azért nekem is volt benne némi szerepem. Mivel a feleségem nem szereti a köménymagot és a csípőset, tettem bele jócskán őrölt köményt, csípős paprikát, vágtam bele chili paprikát, s öntöttem bele vörösbort. Felforraltam, s máris egészen finom levest kaptam.

2 megjegyzés:

  1. Igy kora reggel kicsit tömény, de már úgy 12- fele jöhet :))

    VálaszTörlés
  2. ÁÁÁ ide vele ebédre :))))
    Nagyon tetszik a tálalás is

    VálaszTörlés