HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 10., hétfő

Krumplis tészta

Krumplis tészta

Tudom, sokan nem kedvelik ezt az ételt, van akiket a menzára, vagy a munkahelyi közétkeztetésre emlékezteti ez a tészta, s nem is a szakácsművészet csúcsa, én mégis felteszem a képet. Receptet nem írok hozzá, hisz annyira egyszerű. Hogy egy kicsit egyedivé tegyem, amellett, hogy sok paprikát és borsot szórtam rá, tettem még rá tyúkhájból sütött tepertőt. Savanyított paradicsompaprikát és hagymát (vegyes savanyúság) fogyasztottam hozzá.

Íme:



És egy régebbi krumplis tészta. Annak idején bár lefotóztam, elfeledkeztem róla:

6 megjegyzés:

  1. Sok borssal! Egyik nagy-nagy szerelmem, bármikor tudnék enni belőle!

    VálaszTörlés
  2. Jó kis kaja,lábasba lepirítva,picit odakapja az alját,hmm:-)

    VálaszTörlés
  3. Nagy kedvenc. Én már a burgonyához is keverek pirospaprikát

    VálaszTörlés
  4. Én is keverek a burgonyába is paprikát és borsot, plusz még a tálaláskor is jól megszórom.

    VálaszTörlés
  5. ez a férfi a krumplis tészta mögött dolog most szépen begyűrűzik a blogokon. És milyen finom :)

    VálaszTörlés
  6. Ha hiszed, ha nem, nekem óriási kedvencem! Sőt, nem tudok annyit főzni, hogy maradjon belőle. Igy aztán jöhetne most is jó nagy tállal:))

    VálaszTörlés