HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 29., szombat

Ismét egy díj

Ismét egy díj

Megmondom őszintén, nem csak hogy megörültem ennek a díjnak, de meg is hatódtam. Igazolva láttam azt, amit gondolok, s próbáltam megfogalmazni előző bejegyzésemben. Köszönet nem csak a díjért, hanem az indoklásért is.


Mónika írta...
Kedves Hobbychef! Nézz be az oldalamra! Nem meglepetést fogsz találni, hanem egy díjat, még akkor is, ha azt már 4 forrásból megkaptad. Szeretnék én is ilyen lelkesedéssel írni a blogomban, mint Te.
És ez volt az oldalon:
Hobbychefnek, akinek olvastam elmélkedését a díjakról, és teljesen egyetértek vele. Neki azért adom a díjat, mert minden bejegyzésén azt látom, hogy abszolút szívből csinálja a napló vezetését és a főzést is.

Ha másért nem, akkor már ezért is érdemes ezt a blogot írni. Úgy tűnik, hogy nem csak a magam szórakoztatására blogolok, vannak akik szívesen olvasnak. Még egyszer köszönöm Mónikának a kedves figyelmét.

Nos, akkor az alábbi blogtársaknak küldeném a díjat, nekik különösen hálás vagyok( elnézést kérek, ha bizonyos előírásokat nem tartottam be, melyek az utolsó sorban olvashatóak):
Gasztromániákus
Ő volt az első, aki a blogomat felfedezte, s követőként regisztrált. 
Kiskonyhám ízei
Egyrészt, mert kedvelem a blogját, másrészt mert ő a leghűségesebb látogatom, aki a legtöbb megjegyzést fűzte szerény kis blogomhoz.

És a már jól ismert szabályok:

A díj továbbadásának szabályai:

- Írj bejegyzést, amiben közzéteszed a díj emblémáját, és az útmutatásokat.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől kaptad  és hagyj nála egy hozzászólást, megjegyzést, hogy elfogadtad a díjat.
- Gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek te továbbadnád, linkeld be  és értesítsd őket a jelölésről.
- Tehetséges, kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van már.

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon kedves tőled!:)

    VálaszTörlés
  2. Szeretnék gratulálni a díjhoz és megköszönni, hogy első olvasóm lettél.Nagyon tetszik a blogod, jók a receptleírások és szépek a képek.
    Üdv. Venter Anita

    VálaszTörlés