HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 31., hétfő

Paprika&Tomato - Gastroblog Toplist

Emlékeztető

Kedves blogtársak!

Szeretném a figyelmeteket egy korábbi bejegyzésemre felhívni, ahol a tudnivalókat is elolvashatjátok:

Paprika&Tomato Gastroblog Toplist 

Sajnos a mai napig csak két blogtársunk csatlakozott, így nem lesz hatékony a blogjaink látogatottságának a növelése.

Kérek mindenkit, hogy regisztrálja magát. Együtt erősebbek vagyunk!

Megismétlem: A regisztráció természetesen ingyenes.

A toplistához és regisztrációhoz klikkelj az alábbi button-ra!!!

Create your own banner at mybannermaker.com!



3 megjegyzés:

  1. Kedves Hobbychef! Regisztráltam magam az Általad ajánlott gastroblog listába, de már csak a regisztráció után láttam, hogy ez bizony egy TOPLISTA, tehát nekem (még) semmi keresnivalóm rajta. Sajnos leszedni nem tudtam az oldalamat, esetleg segítséget kérhetek?

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika!
    Ne legyél kishitű. Igen, ez egy toplista. És miért ne lenne keresnivalód rajta? Örülök, hogy regisztráltál. És hogy ne az én toplista bannerem villogjon a blogodnál, készítettem neked egy bannert. Remélem elfogadhatónak tartod. Ha nem tetszik, majd idővel lecseréled.

    VálaszTörlés
  3. Bianka, Cakeni, Ritmus! Hol vagytok? Annak idején érdeklődtetek.

    VálaszTörlés