HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 26., szerda

Téli képek - grog

Téli képek - grog


Sajnos visszatért a tél.
Ma reggel egy zúzmarás, ködös téli kép fogadott, amikor kinéztem az ablakon:





Bár látványnak szép, de ez sajnos azt jelentette, hogy kutyasétáltatás után mehettem havat takarítani. Ezt imádja a lumbágom és a porckorongsérvem.

Ehhez az időhöz igazán egy forró ital passzol:

És pedig egy:

Grog


5 megjegyzés:

  1. Én is nemrég tettem fel a téli képeket ami a nappalimból látható, itt is hótakarítás a program, szerencsére ez a férjem reszortja.
    Már annyira unalmas a tél, alig várom a tavaszt,
    hát nem sokkal jobb akkor???:-))))

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hobbychef! Van számodra egy díjam:
    http://nempiskota.blogspot.com/2011/01/liebster-blog.html

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, már én is nagyon várom a tavaszt.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Strawberry!
    Igazán kedves vagy, nagyon szépen köszönöm.

    VálaszTörlés