HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. május 1., kedd

Majális

Majális


Remélem, mindenkinek jól telt ez a mai nap, különösen, hogy ilyen szép napos, nyárias idő volt, szinte már kánikula. Napok óta több évtizedes melegrekordok dölnek meg.

Terveztem, hogy kimegyek a Városligetbe, elsősorban nem is a programok miatt, hanem azért, mert ilyenkor számos vendéglátós vonul fel, s  finomabbnál finomabb ételeket kínálnak  Ilyenkor még exotikusnak számító csemegéket is ki lehet fogni: birkapörkölt, sült ökör, kakastőke pörkölt, szürkemarha, bivaly pörkölt, kürtős kaács, az otthon nem süthető lángos sok fokhagymával, tejföllel, reszelt sajttal.  A nagy melegben  egy-két korsó hideg sör is jól lecsúszott volna.

Végül is itthon maradtam, annyira sajgott mindenem, hogy lebeszéltem magam a kimenetelről. A tömegben, lökdösésben biztos nem éreztem volna jól magam. Ilyen helyen még leülni sem könnyű, ha csak nem választja az ember a festő képén láthatók példáját, s a természet lágy ölén foglal helyet. Úgyhogy, a kertben olvasgattam, sörözgettem, ebédre pedig egy Raviolival (ez hamar elkészült) vigasztaltam magam vörösbor kiséretében.

No, majd talán jővőre.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése