HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. május 12., szombat

Gasztrobloggerek színe-java - Gyűjtőblog

Gasztrobloggerek  színe-java - Gyűjtőblog

Create your own banner at mybannermaker.com!


Bár a napokban - amikor A Bloggerek világa törölt a listájából - első mérgemben azt írtam, hogy befejezem a gyűjtőblogom frissítését, végül is beláttam, hogy nem tehetem meg ezt azokkal szemben, akik kitették a gyűjtőblog logóját a blogjukra, akik kedvelik a blogomat,  jó szóval gyakran támogattak, s lelket öntöttek belém, amikor fel akartam adni.

A gyűjtőblog tehát továbbra is működik, s rendszeresen frissül.

Arra buzdítom azon kedves blogtársakat akik időnként ellátogatnak hozzám, s olvassák bejegyzéseimet, hogy tegyék ki a logót az oldalukra. Mert bár az adatbázisban minden általam ismert gasztróblog benne van (még az alvók is), de úgy gondolom, hogy azért is hasznos a logó kihelyezése, mert így figyelemmel tudjátok kísérni a blogotok megjelenését, s talán én is megérdemlek ennyit a fáradozásomért, hiszen semmi hasznom nem származik a gyűjtőblog üzemeltetéséből.

Köszönöm.

1 megjegyzés:

  1. Nagy örömmel láttam, hogy folytatod!! Köszönöm a magam és - remélem nem haragszanak meg érte - bloggertársaim nevében is :)!!

    VálaszTörlés