HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. május 16., szerda

A természet csodái

A természet csodái

A múltkor egy paprikára bukkantam. Női akt, avagy a Paprika Vénusz. Fel is tettem a blogomra és a Paprika&Tomato Gastroblog Toplist oldalamra is. (Apropo! Várom jelentkezéseiteket a toplistába.)




Most egy krumplit találtam, amikor a szokásos bevásárlásomon voltam. Ez is nagyon érdekes. Nevezhetjük szívnek, vagy sziámi ikkreknek is, én még ilyet nem láttam.

Ime:




3 megjegyzés:

  1. Mindkét zöldség nagyon "eredeti". Főleg a paprika tetszik!
    Hasonlókat már én is láttam, egyszer találtam egy szabályos Y alakú csemegekukorica csövet, tavaly pedig egy férfias sárgarépát - fennálló tehetséggel.

    VálaszTörlés
  2. Engem a paprika egy felborult női próba babára emlékeztet! Hihetetlen:) Egy divatcég logója is lehetne, ami paprika imádó társaságokat szponzorál...

    VálaszTörlés