HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2013. január 6., vasárnap

Búcsú ebéd

Búcsú ebéd

Ma, kora délután, a lányunk visszaindult Grazba. Ezért a feleségem egy búcsú ebéddel kedveskedett neki.

A menü:

(A tálalást nem tudtam lefotózni, csak a maradékot örökítettem meg.)
Húsleves pulykanyakból, grízgaluskával


Rántott máj, és sörtésztában sült királyrák, petrezselymes sült krumplival, sárgabarack befőttel, csalamádéval


Tejszínhabos csokipudding piskótával

Csak a poén kedvéért jegyzem meg, hogy amikor két napja én ugyanilyen levest főztem, a nejem fintorgott, hogy mi ez a büdös, s kinyitotta az összes ajtót, s ablakot. Most nem volt büdös, pedig a májat még túl is sütötte.

P.S. Mire ezt a bejegyzést megírtam, Andi lányunk már bejelentkezett, hogy szerencsésen hazaért. A magyar szakaszon hóesésben vezetett, Ausztriában száraz úton, ragyogó napsütésben, még a hegyekben is. Ilyen érdekes az élet.


2 megjegyzés: