HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. május 22., hétfő

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Töltött paprika baconbe tekerve, Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon, Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág, Töltött cukkini krumpliágyon, Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban, Töltött padlizsáncsónakok és még 149 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Töltött paprika baconbe tekerve, Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon, Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág, Töltött cukkini krumpliágyon, Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban, Töltött padlizsáncsónakok és még 149 receptem

A Mindmegette facebook oldalán is megjelent cikkének összeállításaiban 155 receptem van. Mindegyiknél az elsőt mutatom.
Nem lehet megunni, soha-soha nem lehet megunni... Ki emlékszik erre a régi reklámszlogenre? 😁😁😁
Még több töltött paprika receptet itt találsz >>>  (60 receptem)

Töltött paprika baconbe tekerve


Még több töltött paradicsom receptet itt találsz >>>
(80 receptem)

Tonhalkrémmel töltött paradicsom és tojás salátaágyon




 Még több töltött tök receptet itt találsz >>> (1 receptem)


Sajttal és sonkával töltött rántott tökvirág




Még több töltött cukkini receptet itt találsz >>>  (7 receptem

Töltött cukkini krumpliágyon




Még több töltött karalábé receptet itt találsz >>>  (4 receptem) 

Töltött karalábé vörösboros paradicsomszószban




Még több töltött padlizsán receptet itt találsz >>> (3 receptem)

Töltött padlizsáncsónakok


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése