HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. május 31., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 48 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával, Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával és még 48 receptem

A Mindmegette cikkének válogatásaiban 50 receptem van. Mutatom a 2 első receptet.

Újkrumpli, a tökéletes nyári köret - 2 extra recepttel!


További receptek újkrumplival >>>  (48 receptem)

Sült kacsacomb petrezselymes újkrumplival és fehérboros káposztával




További receptek újburgonyával >>>  (2 receptem)

Pácolt sült csirkecomb rántott patisszonnal és újburgonyával




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése