HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. október 26., péntek

Receptjeim a NOSALTY ajánlásával: 23 sütőtökös receptem

Receptjeim a NOSALTY ajánlásával: 23 sütőtökös receptem

A NOSALTY meghirdetett egy játékot. A NOSALTY receptjei közül kellett egy őszi recept linkjét feltölteni, melyek sütőtökkel készültek. Nos, én is rámozdultam. De úgy döntöttem, hogy nem  idegen receptek linkjeit adom meg, hanem a sajátjaimat, melyeket a NOSALTY-ra feltöltöttem. Én magam is meglepődtem, összesen 23 receptet találtam. Ezeket most megosztom veletek is. Mivel most van a sütőtök szezonja, talán találtok közte olyat, amit esetleg szívesen elkészítenétek Ti is. Kellemes böngészést kívánok.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése