HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 24., kedd

Húsgombóc paradicsomos szószban

Húsgombóc paradicsomos szószban

Ezt az ételt a feleségem követte el. Biztos megkívánta ezt, látva az én töltött paprikámat és paradicsomat, de már csak azért sem evett az én főztömből, nehogy azt kelljen mondania - legalább is magában - hogy ez nem is olyan rossz.

Megmondom őszintén, én nem vagyok híve ennek az ételnek. Nálam a paprika elngedhetetlen része az ilyenjelegű éteknek, nem csak a csípősség, de az íz miatt is. Ha a feleségem töltött paprikát főz, s a lányunk itthon van, készít csupasz húsgombócokat is, mert a lányzó nem szereti a paprikát. Ha paprikát kap a tányérjára, akkor azt ott hagyja. Ez azért is furcsa, mert a lecsót - ha nem is csípősen - de megeszi.

Nagyon messze esett az alma a fájától!


Nos, a nejem gombócaiból nem ettem, de a szószt megkóstoltam. Amellett, hogy nem éreztem benne semmi fűszert, nekem túl édesnek tűnt. Biztos nem takarékoskodott a cukorral.


1 megjegyzés: