HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 18., szerda

Gondolatok egy bejegyzés kapcsán: Gasztrobloggerek színe-java - Gyűjtőblog

Gondolatok egy bejegyzés kapcsán: Gasztrobloggerek  színe-java - Gyűjtőblog


Create your own banner at mybannermaker.com!

Ezt a blogot azért hoztam össze, mert a Varázsfazék ideiglenes (?) megszűnésével csökkent a lehetősége annak, hogy blogjaink publicitást kapjanak.

Ami azért bántó, hogy nagyon kevesen reagáltak a gyűjtőblogomra pozítivan. Sőt volt ellenséges megnyilvánulás is. csillanéni: "Erre meg miért volt szükség? Nem elég a Szepy által létrehozott gyűjtőblog? Nagyon unatkozhatsz  ha ez a legjobb szórakózásod.!

Ami végképp érdekes, hogy Szepy (nem tudom ki ő) blogját legalább egy tucat blogger üdvözölte (többek között én is) bejegyzéseiben, még tegnap is volt ilyen üdvözlés, az én gyújtöblogomról viszont
senki nem emlékezett meg!

Ezek után el kell gondolkoznom róla, hogy van-e értelme, hogy folytassam. Főleg azok után, hogy nem sikerült megoldanom az automatikus frissitést, s minden alkalommal manuálisan építem a blogot. Ha viszont ekkora a közöny, akkor miért fordítsak erre időt, s energiát?

Nos, annyira azért nem unatkozom, s nagyon nem szeretem a felesleges munkát. És amennyiben nincs igény a munkámra, akkor azt befejezem.


17 megjegyzés:

  1. Kedves Hobbychef!! Én kifejezetten örültem, hogy megcsináltad ez a gyűjtőt is, hisz minél több helyen ott vagyunk, annál nagyobb lehet a látogatottságunk. Főleg, hogy a GasztroStart is betegeskedett az elmúlt két napban (én legalábbis nem tudtam megnézni). Biztosan azért nem írt róla senki külön bejegyzést, mert Te nem kérted azt direkt, az emberek többsége meg amit nem kell, azt inkább nem csinálja meg. Azért néhányan hozzászólásban köszöntük meg, hogy megcsináltad, és benne lehetünk. Az elégedetlenkedőt - bár nagyon le tudja törni az embert, tudom nekem is volt hozzá szerencsém -, egyszerűen töröld ki, ne foglalkozz vele és főleg ne vedd a szívedre!! Hidd el a többség örül, hogy itt lehet a gyűjtődben!!

    VálaszTörlés
  2. Egyetértek Maria minden szavával én is csak ezt tudnám írni. Én is örültem annak amit csináltál és jeleztem is. Ki van téve a blogomba a Gasztroblog link és a Gasztrobloggerek színe-java is. Bár én most szüneteltetem a blogomba az írogatást, mert más elfoglaltságom van, azért néha megnézlek ezután is. A győjtő blogodban szép számmal sorakoznak a bloggerek és a receptjeik. De ha nem jelentkenek Nálad az gondolom, hogy azért van, mert sokan korábban sem látogatták az oldalad és nem tudnak arról, hogy mit csináltál. Akik pedig rendszeres látogatóid - sokan vannak - de mégis hallgatnak, hát arról nem tudok mit mondani, hogy miért nem reagáltak. Ne keseredj el, mérlegelj, hogy megérie-e Neked, hogy bosszankodjál ilyen miatt pláne, hogy manuálisan csinálgatod.

    VálaszTörlés
  3. Püff! Elszállt a bejegyzésem:(

    Arról írtam, hogy én is örültem és rögvest kitettem a logót is. És még sokan mások is így vannak ezzel.
    Ne akarjad, hogy megint könyörögjünk...:))
    Ha szereted csinálni, csináljad. Aki jön, jön, aki nem, az marad és vessen magára. Nem?

    VálaszTörlés
  4. Nem vagyok Csilla néni, de én is ezt az oldalt képviselem.
    Minek ennyi, ráadásul nem tökéletesen működő gyüjtőblog.
    Legyen egy, de az frissüljön, működjön tökéletesen, lehessen benne visszamenőlegesen keresni stb.
    Ha ezt valaki nem tudja vállalni, akkor ne kinlódjon gyűjtőblog üzemeltetéssel.
    (nem blogger vagyok, nem is gasztroblogger rajongó,csak egy recepteket kereső átlag háztartást vezető dolgozó nő)
    Nyuci

    VálaszTörlés
  5. Kedves hobbychef, ha nem vetted volna észre eddig, vannak sznob gasztrobloggerek, akikenek az orrát piszkavassal sem éred el, lásd a híres Szepyke, Gabojsza stb... és vannak normális gasztrobloggerek, akik örömmel fogadnak minden kezdeményezést. Na, ez utóbbiak fogják kitenni a te logódat. Ennyi.
    Zsuzsó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha ismernétek Szepykét és Gabojszát (nekem van szerencsém hozzá), akkor nem írtál volna ekkora marhaságot, hogy ők sznobok. Mit jelent nálad az, hogy sznob? Hogy többet tud nálad? Ja akkor biztos.
      Közvetlen, szeretni való emberek. Sajnálhatod, hogy nem ismered őket, csak rögtön ítélkezel!!!

      Törlés
    2. Kedves Gesztenye receptjei és Bonbon mánia.
      Áruld már el nekem, hogy pl Szepyke mitől tud többet mint én, vagy egy átlagos háziasszony? Nekem 3 gyerekem van, rendes konyhát vezetek, még sohasem volt panasz a főztömre, hivatásom is van. Mit tud Szepyke olyan különlegeset? Amiért vezet egy gasztroblogot és egész nap csak lóg a neten meg fecseg össze-vissza, attól még nem lesz különleges ember. Hogy én miért nem vezetek gasztroblogot? Mert azt az időt inkább a gyerekeimmel töltöm. Ennyi. Ágyő!

      Törlés
  6. Remélem azoknak a véleményét veszed figyelembe akik pozitívan üdvözölték ezt a munkádat. Akadékoskodók mindíg is voltak és lesznek, ha megtudod csinálni ne figyeljél a rosszindulatúakra.Szereted csinálni az biztos, értessz is hozzá, sokan örülünk neki, akkor megköszönjük ha tovább is csinálod!

    VálaszTörlés
  7. Tisztelt Hobbychef!
    On kuldott nekem ma egy uzenetet:
    "Guszta és fínom. Szépek a fotók. Csak azt tudnám, honnan van az étel neve? " a pizzorante.blogspot.com blogom cimere.
    Ha megengedne, akkor valaszolnek: a recept a Kiskegyed Konyhaja 2009. aprilisi szamaban talalhato ezen a neven.
    Remelem, kielegito volt a valaszom.
    Tovabbi kellemes blogolast kivanok! Kira21

    VálaszTörlés
  8. Kedves Kira21!
    Köszönöm a választ, amit a blogomnál beírtál. Az Önözés meglepett, mert itt blogger körben a tegeződés teljesen elfogadott és normális. Az is meglepett, hogy a bejegyzésem nem látható az oldaladon. A válasz csak részben elégítette ki a kiváncsiságomat, én igazándiból arra lettem volna kíváncsi, hogy mit takar ez az elnevezés. Miért hívják ezt az ételt bükki vadászkáposztának.
    Baráti üdvözlettel Hobbychef/Endre

    VálaszTörlés
  9. Keveset voltam az elmúlt napokban netközelben, ezért csak most láttam meg az új gyűjtőoldalt.
    Nem értem az ellenségeskedést és a rivarizálást a bloggerek között, hiszen minél több gyűjtőoldal van, annál több helyen bukkanhat ránk a várva várt LÁTOGATÓ. Úgyhogy én csak örülök, ennek a lehetőségnek is!

    VálaszTörlés
  10. Hogy tudom kitenni a logót az oldalamra?

    VálaszTörlés
  11. Ha nem értesz hozzá, valóban felesleges egy gyűjtőoldallal bajlódni.

    VálaszTörlés
  12. Hm...nemigen értem, miért akar lassan mindenki bloggyűjtő oldalt létrehozni? Hamarosan bloggyűjtő oldalak gyűjteményét kell létrehozni, mert már átláthatatlan. Természetesen nem kívánok beleszólni, tégy kedved szerint, csak valóban fura. Meglátásom szerint egyébként is bloggerek olvasnak bloggereket többnyire, a receptet keresők google-znak, az pedig közvetlenül a blogot dobja ki, így mi más elképzelésem lehet, minthogy a bloggyűjtő oldalon kihelyezett hirdetések plusz bevétele a cél igazából. Ne háborogj, csinálj egy igazán szuperül, hibamentesen működő oldalt, és ha kiemelkedően jól teljesít, hidd el, a tiéd lesz a befutó. :)

    VálaszTörlés
  13. A támogató bejegyzéseket köszönöm.
    Csiperke: a logó kódját kell HTML-ben oldalt betűzni.

    VálaszTörlés
  14. Kedves rosszindulatű névtelen!
    Először is "imádom" a névtelen kommenteket. Miért nincs annyi bátorságod, hogy legalább egy nick névvel jelöld a bejegyzésed?
    No mindegy. Ha blogger lennél, értenéd, hogy a megjelenések nagyobb száma, lehetőséget ad arra, hogy többen látogassák, olvassák a bejegyzéseinket. Hiszen, bár a blogot egyfajta naplóként írjuk, de azért örülünk neki, ha minél többen olvassák azt.
    A reklámbevétellel kapcsolatos megjegyzésed kifejezetten rosszindulatú. Az én gyűjtőblogomon hány reklámot látsz?
    Én a gyűjtőblogot nem anyagi haszonszerzés céljából, hanem passzióból hoztam létre, valamint azért, hogy a magam és blogtársaim látogatottságát növeljem. De, Te ezt úgy se érted. Te csak háborogni tudsz. Nem kívánok befutó lenni, engem csak az érdekel, hogy minél többen olvassanak minket. És, ha egy recepttel esetleg segítettünk valakinek, az külön öröm.

    VálaszTörlés
  15. Kedves gonoszkodó bejegyző: ha nem értesz hozzá...
    Miből szürted le, hogy nem értek hozzá? Vén fejemre elsajátítottam a programozási (HTML) nyelv lényegét. Több mint 50 oldalt hoztam létre családtagoknak, barátoknak, ismerősöknek. Te hányat csináltál?
    Szerintem semennyit, csak kekeckedni tudsz. A blogom, gyűjtőblogom, linklistám, Toplistám is működik. Te mit tudsz felmutatni? Gyűlölködni, kritizálni nagyon könnyű, de valamit teremteni, ahhoz már ész is kell! És neked úgy tűnik, ez nem adatott meg.

    VálaszTörlés