HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 4., szerda

Hot Pan

Hot Pan

Meguntam a feleségem örökös szekálását, hogy büdöset csinálok a konyhában és az egész lakásban, úgy hogy tegnap megleptem magamat egy elektromos főző-sütő edénnyel.



 Ezzel a teraszon is tudok, különösen szép időben sütni, főzni. Bár előttem rejtélyes okok miatt a leírásban az szerepel, hogy tilos a készüléket a szabadban használni.

Ráadásul azt a problémát is kiküszöbölöm, hogy gyakran nem jutok a konyha közelébe sem, ha a nejem nekilát konyhatündért játszani. Ami most Húsvétkor is várható, főleg, hogy a lányunk holnap újra hazajön.

Happy Cooking for me!

2 megjegyzés:

  1. Én is szemeztem egy ilyen készülékkel, kíváncsi vagyok, hogy milyen? Jókat lehet biztosan benne készíteni. Kíváncsian várom a fejleményeket.

    VálaszTörlés
  2. Kíváncsi leszek a tapasztalatodra, mert azért én abban biztos vagyok, hogy ezen mindent nem tudsz megcsinálni. Na és még tavasztól őszig sincs mindig olyan idő, hogy kint lehetsz csak esetleg ha fedett, védett teraszod van. Rohangálhatsz ki-be az étel hozzávalókért vagy ki kell hordanod az egészet előre. Ha pedig tudod, hogy nem szabad kint használni, akkor nem ajánlatos ennek ellenére kint használni. De Te tudod...

    VálaszTörlés