HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. április 2., hétfő

Tavasz a kertben és a szobában

Tavasz a kertben és a szobában

Líviánál - Lívia konyhasarka - láttam egy bejegyzést: Kint és bent is tavasz címmel. Ebben a csodás virágait mutatta be, többek között a virágzó karácsonyi kaktuszt. Írtam is egy megjegyzést:
Gyönyörűek a virágaid. A karácsonyi kaktusz nálunk is virágzik. Holnap majd én is lefotózom.
Nos így is tettem, s most közreadom, de előbb a kertbéli virágok. Most azokat mutatom meg, melyek egy korábbi bejegyzésemben:

Tavaszi virágok


nem szerepeltek.

Sárga tulipán
Rocky sírja
Kaktusz
Karácsonyi kaktusz a teraszra nyíló ablaknál

Karácsonyi kaktusz a télikertben, a háttérben a körtefa
A körtefa az ablakomból

3 megjegyzés:

  1. Végre tavasz és végre minden virágzik!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a Ti virágaitok is, kint és bent is. Nagyon szeretem a tavasz virágait, különösen a kertieket.

    VálaszTörlés
  3. Szeretem a virágokat, növényeket kint is, bent is.

    VálaszTörlés