HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. június 17., vasárnap

Szardinellás tortilla

Szardinellás tortilla

Vettem a multinál akciósan 8 db-os kiszerelésű tortilla lapokat. Gondoltam, kipróbálom. Elsőként ezt a halas változatot készítettem el.

Hozzávalók :
  • 3 db tortilla lap
  • 1 doboz paradicsomszószós szardinella
  • 4 fejessaláta levél
  • 1 db paradicsom
  • 1 db csípős hegyes zöld paprika
  • 1/2 sárga kalifornia paprika
  • 1 db chili paprika
  • 1/2 vöröshagyma
  • 1/2 lilahagyma
  • 6 db fekete olíva bogyó
  • 6 db chilipaprikával töltött zöld olívabogyó
  • bazsalikom
  • petrezselyem
  • koriánder
  • chili szósz
  • őrölt fekete bors
  • oregano
  • citrom
Elkészítés:

A paprikákat, paradicsomot  kockára vágom, a hagymákat szeletelem, a chilit karikára , az olíva bogyókat félbevágom, a bazsalikomot, petrezselymet, koriándert aprítom.

A saláta leveleket megmosom, egy tányérra helyezem.

A tortilla lapokat mikróban megmelegítem, megkenem a szardinellák szaftjával, rájuk helyezem a halakat, megpakolom a töltelékkel, fűszerezem, csepegtetek rá citromot, locsolok rá chili szószt, összetekerem. Rárakom a salátalevelekre, s díszítem egy citrom szelettel, s koriánderlevéllel.





1 megjegyzés: