HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 21., szerda

A Widget is megbolondult - statisztika

A Widget is megbolondult

Délután megnéztem a blogomat, 93 látogatóm volt. Ez bár jóval kevesebb, mint amennyi korábban volt, de az utóbbi időben ez nem mondható rossznak. (Valószínűleg a leállásom nem volt jótékony hatással a látogatottságomra, amikor előtte akár több százan is felkeresték a blogomat.) És akkor ért a hideg zuhany. Amikor kevéssel utána ismét meglátogattam a blogot, már csak 2 (kettő) látogatót találtam. El nem tudom képzelni, mi történt.

No mindegy. Úgy döntöttem, ezentúl nem figyelem a statisztikát, aki jön, az jön, aki néz, az néz. Nem érdekel.
Én írom a blogot, aki akarja megnézi, aki nem, az nem.
Aki mégis megnézi, azt szeretettel várom, s aki még megjegyzést is ír, azt megköszönöm.


5 megjegyzés:

  1. Pár hónapja pont a számláló teljesen felborította a blogom működését és működtetését! Sokat bosszankodtam, de aztán csak rájöttem és töröltem. Azóta nincs gond...

    VálaszTörlés
  2. Kedves Hobbychef!

    Rendszeresen látogatlak, de ilyen még nem fordult elő, mint tegnap, amikor rákattintottam az oldaladra, egyből felére csökkentette az képernyő méretét és azóta mindig ezt csinálja, amikor hozzád látogatok. Nem tudom mi az oka, de csak nálad csinálja.

    VálaszTörlés
  3. martinelli-nek:
    Pont erről írtam többek között a
    A blogger.com megint szórakozik velem
    bejegyzésemben.
    Úgy látszik a blogspot nagyon "kedvel", ha csak nálam csinálja.

    VálaszTörlés
  4. :) Nem tudom mit ártottál, de azt hiszem csak téged tüntet ki ezzel.

    VálaszTörlés
  5. Én igyekszem senkinek sem ártani. Egyébként a számos nyavalyám mellett még örülök, hogy élek.

    VálaszTörlés