HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 12., hétfő

Díj


Díjakat kaptam


Seafalcontól - a Seafalcon főz blog írójától - 2 díjat is kaptam. Bár a másodikkal már megtiszteltek korábban, s Seafalconhoz hasonlóan én sem érzem magam kislánynak, Pink Lady-nek, azért örültem nekik. Köszönöm szépen.





Tovább is adnám két kedves bloggertársnak, akik bejelentkeztek követőnek blogomhoz, szorgalmasan látogatják blogomat, gyakran megjegyzéseket is írnak,  regisztráltak a Paprika&Tomato Gastroblog Toplist-embe, s ráadásul ma van a névnapjuk:
Mária - Szeretek főzni(2)
Marisz57 - Tortafüggő Marisz


3 megjegyzés:

  1. Itt is köszönöm a díjat, igyekszem továbbadni :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves tőled, hogy rám is gondoltál.
    Ez extra névnapi ajándék. Köszönöm szépen.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Endre, nézz be hozzám, van számodra egy-két díjam :)
    http://vicuska13.blogspot.com/2011/09/megint-dijakat-kaptam.html

    VálaszTörlés