HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. szeptember 18., vasárnap

Díj: Kedvenc Gasztro Blogom

Díj: Kedvenc Gasztro Blogom

Kaptam egy szép díjat - Kedvenc Gasztro Blogom - az Ételek, torták, próbálkozások blog írójától, Bettytől (Suncikától), amit ő tervezett. Nagyon szépen köszönöm neki



A díj adományozója szerint a díj csak egy blogtársnak adható tovább. Mivel nekem számos kedvencem van, s senkit nem akarok megbántani, hogy nem neki adtam, inkább lemondok a továbbításról. Mindenki, aki látogatja, s kedveli a blogomat, vegye úgy, hogy ő a megajándékozott.


6 megjegyzés:

  1. Gratulálok a díjhoz, mindig jó benézni Hozzád!

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz, és a megalkotójának a kreativitásához, olyan szeretetteljes és ünnepi hangulata van :)

    VálaszTörlés
  3. Itt valami tévedés van a díj kitalálóját illetően. Kérlek, hogy nézzél be a Málna konyhája blogba, mert szerintem Suncika csak átvette és tovább adta. Persze ez nem von le semmit abból, hogy megérdemled.

    VálaszTörlés
  4. Szia Endre!

    Örülök, hogy sikerült.

    Lady L...Málnától van az ötlet, mint ahogy azt a blogomban is írtam, de ha megfigyeled az övén kedvenc gasztro-bloggerem van, az enyémen kedvenc gasztro blogom. És mivel animált nem lehet csak úgy másolni, a html kódjára van szükség, ezért készítettem egyet én is. Amúgy egy Málna-díjat is útjára bocsájtottam...szintén látni a blogomon.

    http://www.etelekestortak.blogger.hu

    Endre, nyugodtan add tovább, had terjedjen csak a magyar díj! :)

    VálaszTörlés
  5. Gratulálok a díjhoz! Ahhoz, hogy magyar feliratos, külön is. Szerintem is add tovább, ha nem tudsz dönteni sorsold ki valami módon. Pl.szept 19-én aki a déli tizenkét órához legközelebbi időben hagy kommentet valahol a blogodon, vagy kiszámolóval, vagy valamilyen játékot találj ki rá.

    VálaszTörlés