HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 8., szombat

Receptem a Mindmegette Receptár magazinjában

Receptem a Mindmegette Receptár magazinjában

A Mindmegetté-ben eddig 126 receptem jelent meg. Még a tavasszal jelezték a lap és a Receptár főszerkesztői, hogy több receptem megnyerte a tetszésüket, s meg kívánják jelentetni azokat a nyomtatott magazinukban, a Receptár-ban. Ehhez küldjek lehetőleg nagy felbontású képet magamról, a receptjeimről, s adjam meg  a nevem és a címem, hogy elküldhessék a tiszteletpéldányt. Nos, a címem kivételével minden elérhető volt a blogomon, de elküldtem.

Ezután vártam. Semmi. Megnéztem az egyik multi áruház magazin részlegénél is, semmi. Érdeklődtem e-mailben is, válasz semmi.Úgyhogy lemondtam róla, nem érdekelt tovább a dolog.

Ma, a szokásos vásárlásom során az Auchenben - keresztrejtvényújság  nézőben - megint ott voltam az újságos standnál, s megláttam a Receptár 6. számát. Kíváncsiságból belelapoztam, s nagy meglepetésemre ott találtam egyik receptemet. Őszintén mondva, örültem neki, de még nagyobb lett volna az örömöm, ha erről előre, időben értesít a szerkesztőség, s ne adj isten, még egy tiszteletpéldányt is küldenek. No, nem azért, mintha nem tudnék 89 Ft-ot kifizetni, mint ahogy alább látható, hatalmas kiadásba vertem magam, s megvettem a magazint, hogy be tudjam mutatni, de azért egy tiszteletpéldány a szerkesztőségtől, az mégis csak más.

Szóval üröm vegyült az örömbe.
Persze, lehet hogy anyagi okok játszottak közre, hiszen a boríték és a bérmentesítés többe kerül, mint maga az újság. No de, egy ilyen kiadónál (Axel Springer) talán ez belefér a budget-be, különösen, hogy nem fizetnek se a receptért, se a fotóért. Most már csak azt nem értem, miért volt szükség nagyfelbontású képre (én 4 MB felbontású képet küldtem), mikor a magazin képminősége, nos - finoman szólva - elég szerénynek mondható. Nem azért mondom, de az én szerény blogomon még a "lebutított" 2 MB-os képek és szövegek is különbül néznek ki.

A magazin címlapja, s a receptem képe:


Nálam ez így jelent meg:

Fehérboros fokhagymakrémleves reszelt sajttal

És a képek:



Azt hiszem, nem kell kommentálnom, a képek önmagukért beszélnek.

No mindegy, ez van.

Örülnöm kell, hogy egyáltalán, a sok ígéret után, valami megjelent, még ha anyagi hasznom nincs is belőle. No de ezt tudtam, hiszen a feltételek között ez szerepelt, el is fogadtam. Szegény ember vízzel főz, s ... örül, ha egyáltalán publicitást kap. (Bár a lapban nincs utalás a blogomra, se a Hobbychef Nicknevemre.)

11 megjegyzés:

  1. Szia Endre!
    Én láttam a receptedet, akartam is írni, de nem gondoltam, hogy nem tudod. Mióta küldenek tiszteletpéldányt? Mert nekem is jelent meg több receptem már, de nem küldtek soha újságot.
    Amúgy gratulálok, guszta a leves nagyon! :)
    Betti

    VálaszTörlés
  2. Ja és utalás a blogomra nekem is csak akkor volt a magazinban, miután leközölték a nyertes recepteket és akkor volt egy sáv a blogbejegyzésemből ollózva, ahol a nyeremény főzőkurzusról meséltem.
    Íme: http://etelekestortak.blogger.hu/2011/06/11/egy-fantasztikus-este-mindmegette-fozocske

    VálaszTörlés
  3. Kedves Suncika (Anya)!
    A tiszteletpéldányt ígérték. Na most, ha nem küldik, az is egy állapot, de nagyon primitív. Mert mibe kerülne egy levél elküldése? Kb. 100, max 200 Ft, hogy örömet okozzanak. Sokkal többet profitálnak abból, hogy tőlünk ingyen kapnak receptet képekkel.
    A gratulációdat köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok ! Lehet hogy később fogják küldeni , nem gondoltál arra ? Nagy meglepetés fog érni , majd meglátod, csak várd ki!:))

    VálaszTörlés
  5. Kedves Éva!
    Mit fognak később küldeni?
    De, ha akartak bármit is küldeni, miért nem küldték eddig? Mire is várjak? Én lassan másfél éve küldök nekik recepteket, több mint 500-at, megismétlem 500-at.Akkor most mire várjak? A beküldött receptekből 126-ot jelentettek meg.
    Pedig a a receptekből rengeteg volt olyan, ami még meg sem jelent a receptgyűjteményben. ez egyértelmű diszkrimináció!

    VálaszTörlés
  6. Ezek után szűrd le a tanúlságot és ne küldjél több receptet ! Akkor nem kell idegeskedned miattuk!

    VálaszTörlés
  7. Kérlek nézz be hozzám, díjat szeretnék átadni neked!

    http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/10/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  8. Kedves Endre!

    Én is gratulálok és bár Te tudod, hogy mi van azért ne mérgelődjél mindig. Én ha valamivel nem vagyok elégedett, akkor ott hagyom.
    Hát igen a képek között óriási a különbség a Te fotód javára. Pedig az Axel Springer nem szegény.

    VálaszTörlés
  9. Kedves Endre!

    Pedig ha megjelent a recepted, akkor a nevednek is meg kell jelennie! Nekem a Recepttárból gyűjteményem van, utána nézek, hátha találkozom a neveddel.
    Nálunk a fiam imádja a fokhagyma levest:))
    Azt az igét te is ismered, hogy mindenhol hirdetik, hogy küldj be recepteket,ebből élnek jól!!! Gratulálok, csak ki kell várnod:):)

    VálaszTörlés
  10. Gratulálok!:) Azért kár, hogy az örömbe üröm is vegyült:(

    VálaszTörlés
  11. Gratulálok! És viszem a receptedet, mert nálunk levesnek mindig kell lennie és eddig még nem főztem fokhagymalevest fehérborral.

    VálaszTörlés