HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 20., csütörtök

A Mindmegette Recepttár ma megkövetett

A Mindmegette Recepttár ma megkövetett

Néhány bejegyzéssel korábban írtam arról, hogy bár számos (több mint 120  receptet) töltöttem fel, s biztattak, hogy a receptjeim megjelennek, s kapok tiszteletpéldányt, semmi nem történt. Nos, ma kaptam egy e-mailt, ami egyfajta bocsánatkérésként fogható fel:
"Kedves Endre!Láttuk a blogján a Recepttár magazinnal kapcsolatos bejegyzését.
A lapküldési kérése jogos, máris küldjük, eddig sem rajtunk múlt.
Sajnos a nyomdatechnikán nem tudunk változtatni. Az újság lapjának szerkezetétől függ, hogy a fotók milyen minőségűek lesznek kinyomtatva.
Reméljük az újságok jövőhéten odaérnek.
Köszönjük az eddig is beküldött receptjeit, és várjuk továbbra is a finomságokat!
Üdvözlettel: Recepttár szerkesztősége" 
Érti ezt valaki? "Az újság lapjának szerkezetétől függ, hogy a fotók milyen minőségűek lesznek kinyomtatva."(Mellesleg eddig tegeződő viszonyban voltunk, akkor most mi is változott?)  Nos, kíváncsian várom, hogy mit kapok a Postától. Bár, ha eddig nem a Receptáron múlt, hogy nem kaptam meg a tiszteletpéldányokat, akkor ki a bűnös.? Ki nem küldte ezt a 89 Ft-os  kiadványt? Még ha több ezer forintos díszes kiadású könyvről lenne szó, a tiszteletpéldány akkor is jár. (még fizetős esetben is, pláne, ha ingyen hozzák le az én receptemet és fotómat.) Ráadásul meg is ígérték. Különben is, akkor miért kellett megadnom a címem?

 

6 megjegyzés:

  1. Örüljél már egy kicsit legalább! Ugye mondtam hogy fog még meglepetés érni?:)

    VálaszTörlés
  2. Mekkora hülyeség ez a mitől is jelenik meg milyen minőségben az újságban a kép! Vagy nem ért hozzá aki írta, vagy hülyít! Újságlap szerkezete? Ja, ha olcsójanival dolgoztatnak és valami wc papírra nyomtatnak, a tördelő-szerkesztő meg vak és igénytelen, akkor tényleg olyan a kép, ahogy esik! Egy nyamvadt receptet töltöttem fel oda, de még azt is törölni fogom, meg a reget is, mert rühellem az ilyen cégeket, ha engem néznek hülyének, ha mást!! Ezért mentem neki Gabojszának is! Alkalmatlanok, de a népet fullra hülyének nézik! Sír a szája, hogy szegény társadalmi munkában csinálja! Ne tegye!

    VálaszTörlés
  3. No, azért van némi elégtétel.Már maga az, hogy olvassák a blogodat.
    Az pedig, hogy magáznak, a tisztelet jele.
    Tudod, hogy a magyar nyelv egyik sajátossága, hogy a tegezés-magázás forma választásával tiszteletet, bizalmat, távolságtartást, közvetlenséget, stb.-t lehet kifejezni.

    VálaszTörlés
  4. Teakert: A receptedet nem tudod törölni. Mind a Mindmegette, mind a Recepttár szerkesztett. Vagyis a receptek nem automatikusan kerülnek fel, mint pl. a Gabojszáék által "szerkesztett" gyűjtőblognál. Így törölni sem tudsz. Legfeljebb kérheted a törlést. Mellesleg a Gasztoblog-gal kapcsolatban osztom a véleményed. Társadalmi munkát nem kötelező végezni. Ezen a bejegyzésen annak idején én is jót szórakoztam. Ma már a "kommunista szombat" sem kötelező. Nem beszélve arról, hogy Gabojsza és társai maximum csak a gépház bejegyzéseit írják, a receptek egy program révén kerülnek fel, a munkát robotok végzik. Mellesleg, a reklámok is hoznak valamit a "konyhá"-ra.A Varázsfazék pl. valóban egy kézi szerkesztésű és feltöltési gyűjtőblog, amit egy BT tart fenn. (Google-reklám természetesen náluk is van.)

    VálaszTörlés
  5. marisz57: Tudod, akkor tiszteltek volna, ha elküldik a tiszteletpéldányt, s nem nekem kell ezt kiprovokálni, s mindezt egy nevetséges 89 Ft-os magazinért.

    VálaszTörlés
  6. Éva: Várjuk ki a végét, hogy mi, s mikor fog megérkezni.

    VálaszTörlés