HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 1., szombat

Blog Toplista


Blog Toplista


Valaki(k) nagyon nem kedvel(nek).

Hosszú időn keresztül - a regisztrálásomat követően - benne voltam a Top 5-ben (jelenleg  36 tagja van a listának), sőt időnként még listavezető is voltam.

Időnként kíváncsiságból megnéztem, s észrevettem, hogy folyamatosan csúszok lefelé. Szerény blogom nagy "népszerűség"-nek örvend a szavazást illetően, naponta több szavazatot is kapok, feltehetően 1 (egyes) értékelést, s annak ellenére, hogy nem az induláskor regisztráltam, nekem van a legtöbb szavazatom: 250

A fentiekből csak arra tudok gondolni, hogy vagy rosszakaró(k), vagy konkurrens(ek) lehet(nek) a dolog hátterében.

Üzenem neki(k), hogy bár mélységesen megvetem ezt az alávaló tevékenységet, nem törlöm blogomat a listából, aki kedvel, az így is felkeresi a blogomat. Sőt itt még rám is szavazhat (Köszönet minden szavazatért):

blog


Aki pedig ebben  az olcsó és primitív játékban élvezkedik, s nem sajnálja az időt erre, csak nyugodtan folytassa, nem hoz ki a sodromból. Ezt is csak azért írtam, hátha olvassa a bejegyzést, és elszégyelli magát. Bár az ilyeneknek nincs szégyenérzetük.

6 megjegyzés:

  1. Nekem ugyan fogalmam sincs, hogy mi ez a Blogtoplista, de szerintem ne törődj vele, hiszen egy blogot többnyire a magunk kedvéből magunknak írjuk... kivéve persze, ha üzleti a blog.
    Aki kedveli a blogodat továbbra is azt fogja tenni, bárkit mondjon vagy írjon róla más.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Latsia!
    A Blog Toplista egy megjelenési lehetőség, mely segíthet látogatók toborzásában.
    A blogot elsősorban magamnak írom, de azért örülök neki, ha minél többen meglátogatják, ha tetszik egyeseknek, s ha netán még fel is használják valamelyik receptemet, vagy hasznosnak tartják valamely bejegyzésemet, információmat, az már külön öröm.
    Egyébként kedvelem a blogodat, gyakran meglátogatom.

    VálaszTörlés
  3. Kedves Endre!

    Biztos láttad, hogy én is ott voltam a Blog Toplistában és sokszor az első helyen, de én éppen ezért vetettem ki magam a működtetővel és a Magyar Blogokból is, mert megállapítottam, hogy tisztességtelen a verseny. Mindenki szavazhat saját magára és természetesen a mások blogjára is - amiért tulajdonképpen van. Hogy ezen belül még ki mit csinál azt csak gondolom, úgy ahogy Te. Én velem mindenesetre már nem szórakozhat senki.
    Egyébként Lívia vagyok csak már sajnos nincs meg a főzős blogom nem volt elég az, hogy egy időre szüneteltettem, valaki vagy valahogy törölte/ték. Most dolgozom azon, hogy valahogy átmentsem egy új blogba. Gondolhatod, hogy nekem aztán tényleg tele van a hócipőm a blogolással.

    VálaszTörlés
  4. Én sem hallottam még erről a listáról...Hol lehet ezt megnézni? Én csak a "gasztro" középsávban szoktam visszalátni a blogomat. Egyébként nem érdemes bosszankodni rajta, mindig is voltak, vannak, és lesznek irigy emberek. A blogod jó, akik ismernek és kedvelnek, azok ezen túl is fognak Téged látogatni és kommentelni.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Lívia (Lady L)!
    Hát ezért nem találtam a blogod! Sajnálom, hogy törölték. Azért kerestelek, mert neked is akartam díjat adni.
    Remélem, sikerül a blogod újra létrehozni (egyelőre nincs rajta még bejegyzés). Mindenesetre, nagy bosszúság, s mi munka!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Illéskrisz!
    Ha rákattintasz a "szavazz blogomra" buttonra, akkor nemcsak szavazni tudsz rám, de meg tudod nézni az összes blogot, s ha van kedved hozzá, regisztrálhatsz is benne.

    VálaszTörlés