HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. október 11., kedd

Felesleges csicsák eltávolítása a blogról

Felesleges csicsák eltávolítása a blogról

Több felesleges dolgot eltávolítottam, mert az utóbbi időben a blog megnyitása nagyon lelassult, gyakran percekre, vagy végleg  lefagyott, azzal az üzenettel, hogy várakozás XY.com-ra. De többször is előfordult, hogy nem tudtam megjegyzést írni egy meglátogatott blognál, mert hiába klikkeltem a megjegyzés linkre, nem történt semmi.
Sajnos, a remélt javulás csak részben következett be. Továbbra is előfordul, hogy olyanokra várakozik az oldal, melyeket nem is töltöttem fel, nem is kértem. Pl. A Google egy új "szolgáltatása" plusone.google.com. Egyrészt, nem is tudom, hogy mi ez, másrészt nem kértem, akkor miért pofátlankodott be.

Szóval, nem könnyű egy szegény blogger élete.


8 megjegyzés:

  1. Gyakran látogatom az oldalad, de én nem tudom,hogy mik voltak azok a felesleges csicsák. A lassulást inkább a mozgó képek, diák, videók okozzák. De igazad van, ezek nélkül sem könnyű "...egy szegény blogger élete."
    Én is nagyon megdolgoztam azért, hogy visszakapjam - a ki tudja ki által vagy mi által törölt blogom, de sikerült.

    VálaszTörlés
  2. A felesleges csicsák a blogom jobb oldali sávjában lévő dolgok voltak. Pl. időjárás, holdállás stb. Én kedveltem őket, de a blogomra, úgy tűnik(?) nem voltak jótékony hatással.

    Örülök, hogy sikerült a blogodat visszaszerezni. További jó blogolást.

    VálaszTörlés
  3. Hát... megmondom az őszintét én ezt a ketyegést is kivenném... engem zavar, és ezért igyekszem minél hamarabb bezárni.

    VálaszTörlés
  4. Jé, én ketyegést észre sem vettem, ugyanis csak akkor van hang on, ha valamit direkt hallgatok, zene, youtube..különben off! Szóval bárkit zavar, megoldás: hangszóró ki..Jó hogy szűkebbre vetted az oldalt, mert én meg gyalogolni untam jobbról balra.

    VálaszTörlés
  5. A ketyegés szerintem is nagyon zavaró, főleg mikor több oldalt megnyitok egyszerre és nem tudom, honnan jön.

    VálaszTörlés
  6. Ketyegés ide, ketyegés oda, örülök, hogy Lídia újra velünk lesz:)

    VálaszTörlés
  7. Miután többeket zavart az óra ketyegése - bár én csak akkor kapcsolom be a hangszórót, ha megnézek pl. Ritánál egy filmet, vagy meghallgatok egy zenét - lecseréltem egy némára. Remélem így nem hagyjátok el olyan gyorsan a blogomat.

    VálaszTörlés
  8. Egyetértek Seafalcon-nal, engem is nagyon zavart a malacos órád kettogása és minden órában a visításuk, amitől - ha nem készültem fel rá, akkor - frászt kaptam. Ezért én sem maradtam Nálad sokáig. De jó pofa volt, maga az óra maradhatott volna csak a ketyegés nem. A férjem sok esetben megkérdezte, hogy mi ez amit hall, mondtam neki, hogy Hobbychef malacos órája. Az időjárás és a holdállás is mozgó, működő, de nem volt csicsás.Kedves kis órát tettél be, illik a gasztro blogba.

    VálaszTörlés