HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. április 1., péntek

100. receptem a Mindmegette oldalon

100. receptem a Mindmegette oldalon


Bár a szerkesztőnő megorrolt rám néhány hónapja egy kritikai észrevételem miatt, időnként azért feltesz tőlem recepteket. Így ma megjelent a 100. receptem:

Hagymás sült csirkemáj petrezselymes tócsnival

A logóra klikkelve megtekinthetők a receptjeim, természetesen a fotóimmal:



5 megjegyzés:

  1. Azt lehet tudni, hogy mi volt a kritikai észrevételed? (Kíváncsi vagyok.) Vera

    VálaszTörlés
  2. Veronikának
    A lap két mesterszakácsának írását merészeltem kritizálni. A cevabciciról (kebab) volt szó. Én a 70-es, 80-as években minden évben az Adria mellett nyaraltam, voltam Romániában és Bulgáriában is, ráadásul 82-87 között Iránban dolgoztam, úgyhogy valamelyest ismerem ezeket az ételeket. Nos az istenként tisztelt szakácsok hülyeségeket írtak (szerintük az étel vagy disznóból, vagy marhából készül). Ezt tettem szóvá. Nos a szerbek, horvátok, bosnyákok, hercegovinaiak, bolgárok, románok stb. minimum a kettő keverékéből készítik ezt az ételt, de gyakran tesznek hozzá birkát is. Iránban pedig természetesen nem használnak sertést, de annál inkább birkát, kecskét, de készítik szárnyasból, s tengeri herkentyűkből is.

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok! Szorgalmas vagy nagyon!

    VálaszTörlés
  4. Termékeny vagy. Csak így tovább!

    VálaszTörlés