HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. május 23., szerda

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Pestós ravioli pillanatok alatt, Tejfölös karfiolleves csipetkével, Sonkás-gombás omlett pirítóssal, Zöld bomba (zöld turmix), Cukkinis-sajtos krémleves és még 125 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Pestós ravioli pillanatok alatt, Tejfölös karfiolleves csipetkével, Sonkás-gombás omlett pirítóssal, Zöld bomba (zöld turmix), Cukkinis-sajtos krémleves és még 125 receptem





A Mindmegettefacebook oldalán is megjelent válogatásaiban  van 110 receptem, mutatom az elsőket.   
Pizzatésztát készítettél már vele? És palacsintát? És még ezeknél is meglepőbb tételek lesznek a listán! ;-) :-O :-D


Meg fogsz lepődni, mi mindenre alkalmas egy nagy teljesítményű készülék!
mindmegette.hu

Pestós receptek >>>  (16 receptem)

Pestós ravioli pillanatok alatt

Karfiolos receptek >>>  (20 receptem)

Tejfölös karfiolleves csipetkével



Omlett receptek >>>  (15 receptem)

Sonkás-gombás omlett pirítóssal



TURMIX RECEPTEK >>>  (4 receptem)

Zöld bomba (zöld turmix)




Krémleves receptek >>>  (33 receptem) 

Cukkinis-sajtos krémleves




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése