HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. február 17., szombat

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros marhagulyás, Tejszínes karfiolleves chilivel és medvehagymával, Cukkinis-sajtos krémleves és még 66 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Vörösboros marhagulyás, Tejszínes karfiolleves chilivel és medvehagymával, Cukkinis-sajtos krémleves és még 66 receptem





A Mindmegette  facebook oldalán is megjelent cikkének a 3  válogatásában 69 receptem van. Mutatom az elsőket. 

Mikor máskor főzzünk laktató leveseket, ha nem télen? Ilyenkor extrán jól esik egy tányér gőzölgő finomság. 😋😍😋😍


Ezekből biztosan kétszer szedsz majd.
mindmegette.hu
Még több hússal készült leves >>>  (4 receptem) 

Vörösboros marhagulyás


Még több zöldségleves >>>  (32 receptem)

Tejszínes karfiolleves chilivel és medvehagymával




Még több krémleves >>>  (33 receptem)

Cukkinis-sajtos krémleves




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése