HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. február 13., kedd

Receptem a NOSALTY-nál: Grízes tészta baracklekvárral

Receptem a NOSALTY-nál: Grízes tészta baracklekvárral

Grízes tészta baracklekvárral

A NOSALTY facebook-on is megjelent cikkében van 1 receptem, az én tésztám az 5. Ez a tészta - előttem rejtélyes okokból - már többször (7 alkalommal) is bekerült a NOSALTY válogatásaiba, de megjelent a Mindmegetté- nél is számos alkalommal, s gyakran szerepel a blogom, s a NOSALTY statisztikájában, mint a legtöbbet látogatott. Úgy látszik ez a valamikori "menza kaja" még ma is nagy népszerűségnek örvend. Bár bevallom őszintén, azóta, hogy 2013. szeptemberében ezt a tésztát kitettem a blogra, nem készítettem. Gyerekkoromban, aztán az első munkahelyem üzemi konyháján, majd az 500 napos Határőrségnél eltöltött időm alatt annyit ettem, hogy 10-20 évente elég egyszer belőle.
Ha gyors vacsira vágytok... 😋


Ha gyors vacsorára fened a fogad, de nincs ötleted, száraztészta pedig mindig akad a spájzban, dobd össze valamelyiket ezek közül!
nosalty.hu

Grízes tészta baracklekvárral


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése