HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2018. február 4., vasárnap

Kiakadtam a NOSALTY-ra

Kiakadtam a NOSALTY-ra

A NOSALTY-nak már évek óta küldök recepteket, eddig 738 receptem jelent meg, de lassan már egy éve abbahagytam a receptek beküldését. Őszintén szólva belefáradtam, beleuntam, hogy nem elég belinkelni a recepteket, mint a kezdetekkor, hanem soronként kell feltölteni minden hozzávalót, amik ráadásul sokszor nem egyértelműek, hibásak. (Hiába jeleztem több alkalommal, nem változtattak rajta, a megkereséseimre nem reagáltak. Miért is tették volna az egyik legszorgalmasabb receptküldőjüknek!)

Ennek ellenére azért figyelemmel kísérem az oldalt és a facebook oldalukat is. Ezeken gyakran látom a saját receptjeimet, ezeket közzé is teszem a blogomban, hiszen végtére is az enyémek, az én "vérem".

Éppen ezért nagyon meglepődtem, amikor a facebook-on megjelent egyik bejegyzéshez írt linkemet törölték:

Bejegyzés a NOSALTY-nál:

Endre Sinka Bár egy ideje nem töltök fel új receptet, de 738 receptem van az oldalon. Most a címben feltett kérdésre, hogy "Ki készítette már így?", beírtam egy linket egy nokedlis paprikás krumpli receptemhez, mely egyébként a NOSALTY.nál is megjelent, azzal a szöveggel, hogy az én verzióm. Nem tellett el 5 perc, s megkaptam az értesítést, hogy kéretlen tartalomként törölték. GRATULÁLOK!!!! Csak ma 2 receptem jelent meg a NOSALTY cikkeiben, de ha én linkelem, törlik. Szuper!  

Egyébként ezt a bejegyzést elküldtem a NOSALTY-nak is. De ahogy a linkes bejegyzésemet rövidebb mint 5 percen belül törölték, erre a bejegyzésre már órák óta nem reagálnak. It's a shame! Hogy mindenki értse: ez szégyen, sőt GYALÁZAT!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése