HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2012. január 6., péntek

Újévi malac - B.Ú.É.K

Újévi malac - B.Ú.É.K

Majdnem elfeledkeztem az újévi grillage malacunkról, még szerencse, hogy megnéztem a fényképezőgépemet.

Íme:




Bár már több bejegyzést is írtam Űjév kapcsán jókívánságokkal, de ha már feltettem a képeket, mégegyszer BUÉK mindenkinek. A Ludas Matyi (a fiatalok kedvéért, egy kedvelt viccújság volt) mottója az volt: Egy újszülöttnek minden vicc új! Nos, hátha idetévednek olyan látogatók, akik Újév tájékán nem nézték meg a bloggomat. Egyébként is jókívánságból siha nem elég, pláne a mai nehéz világban.

7 megjegyzés:

  1. Lenyűgöző és nagyon finom! :)

    VálaszTörlés
  2. Gyerekkoromban nálunk is szokás volt az ilyen malacka újévre.
    Egyébként BÚÉK!

    VálaszTörlés
  3. Édes (:D) volt a malackátok! Mi Apával a házasságkötésunkkor kaptunk ilyen grillázsból készült hajót. Biztos, hogy édes legyen az élet tengerén a közös utazás. Eddig bevált...:D!

    VálaszTörlés
  4. Valóban édes, és szó szerint, meg kemény, ezért a grillázzsal vigyázni kell, rémehet a fogad, ha modjuk nem újévi asztaldísznek tartod, hanem megeszed. Én a kürtöskalácsot is úgy készítem, hogy nem égetek rá cukrot, mert nem jó a fogaknak, nem szeretem kérgesen csak foszlósan.
    Ez meg tömény cukor.

    VálaszTörlés
  5. Líviának: a cukor mellett van benne olajos mag pl. dió is. Anyai nagyapám cukrász volt, gyermekként sokat lábatlankodtam mellette, így láttam, amint a különböző süteményeket, cukorkákat, pl. grillázst készítette.

    VálaszTörlés
  6. Tudom, hogy mi van benne, és annak ellenére, hogy veszélyes vele dolgozni, - mert égési sérülést okoz ha valaki ügyetlen - készítettem már én is figurális grillázst, mint ahogy mézeskalácsot is. De itt nem emiatt írtam már másodszor hozzászólást, hanem azért, mert ezt az édességet én nem enném meg a fent már általam leírtak miatt.

    VálaszTörlés