HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 23., vasárnap

Nemzetközi hírnév előtt a magyar kaviár

Nemzetközi hírnév előtt a magyar kaviár

Imádom a kaviárt. Sajnos az iráni megfizethetetlen. (Iránban az ottani fizetésemmel és a fekete váltással megengedhettem magamnak, itthon, pláne a nyugdíjból, már nem.) Az itt látható 30 grammos doboz 130.000 Ft-ba kerül.

Deluxe.hu

Ezért örültem meg ennek a cikknek, talán ez a magyar kaviár már elérhetőbb lesz.

 DELUXE MAGAZIN 

Ahogy egyre inkább elterjed a halfarmos tokhalnevelés, úgy lesznek egyre jobb minőségűek az itt készült kaviárok is. Magyarország ebben a tekintetben jó pozícióban van, 2011. január 24-én és 25-én Franciaországban a Bocuse D'Or versenyén mutatják be a legjobb séfeknek és ínyenceknek az Arany Kaviár Gourmet Selectiont.

Arany Kaviár

Deluxe.hu
A teljes cikk -->


2 megjegyzés:

  1. Olyan kívánatos de egyszerűen nem tudom megszeretni. Talán nem is baj, ha nem szokom rá, tanári fizetésből ugyebár.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Mónika!
    Sajna ez még nekem is nagyon drága volt, pedig én aktív koromban messze az átlag felett kerestem.(Felsőszíntű vállalatvezető, több diploma, több felsőfokú nyelvvizsga)De mindez Magyarországon kevés volt.

    VálaszTörlés