HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 25., kedd

Díjat kaptam

Díjat kaptam, méghozzá hármat  is!

Ma, amikor megnéztem a megjegyzéseket, nagy meglepetésemre és örömömre az alábbi bejegyzéseket találtam:
Bianka írta...
Sok szeretettel vár nálam egy díj nézz be hozzám :)
Anikó írta...
Nézz be hozzám légyszíves a http://zsanuaria.blogspot.com jan.25-i bejegyzésnél vár rád valami szeretettel :-))))
Kriszta írta... Szia!Nézz be hozzám!Meglepi vár!
Mindhárman ezzel a díjjal leptek meg:

Azt a különböző statisztikákból látom, hogy mennyien látogatják a blogomat, s kik iratkoznak fel követőként, de aminek a legjobban örülök, azok a megjegyzések.
E kedves bejegyzéseknél a legszorgalmasabb Bianka, akinek nagyon kedvelem a blogját.
Anikó és Kriszta blogját is sokszor megcsodáltam már.
Igazán meg vagyok hatva. 24 óra alatt hárman is gondoltak rám. Nagyon köszönöm nekik, hogy szerény kis blogomat, s próbálkozásaimat figyelemmel kísérik, s még díjjal is jutalmazzák.
Az öröm mellett azonban gondban is vagyok, hogy kinek adjam tovább a díjat, hisz annyi jó blog van itt, gyakran olvasgatom őket, s számosra én is feliratkoztam. Élve viszont azzal a lehetőséggel, hogy három bloggertarstól - egymástól függetlenül - kaptam a díjat, arra gondoltam, hogy 5-nél több blogot díjazok. Igyekeztem olyanokat választani, akik még nincsenek nagyon kidekorálva díjakkal, nem írnak gasztróújságokba, nem jelentettek meg szakácskönyvet, s nem főznek TV-studiókban.

Végül is fájó szívvel, hogy nem adhatok sokkal több bloggertársnak díjat, az alábbiak mellett döntöttem, remélem szívesen fogadják tőlem ezt a díjat:
Bio-Ritmus
Mézes finomságok
Mrita (Enni élvezet, vagy kaland csupán?)
Piroska receptes füzetéből
Szeretek főzni(2)
Torkos kuckó
Viki Egyszerű Konyhája

A díj továbbadásának szabályai:

- Írj bejegyzést, amiben közzéteszed a díj emblémáját, és az útmutatásokat.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől kaptad  és hagyj nála egy hozzászólást, megjegyzést, hogy elfogadtad a díjat.
- Gondolkodj el, melyik az a 3-5 blog, amelyiknek te továbbadnád, linkeld be  és értesítsd őket a jelölésről.
- Tehetséges, kezdő blogokat részesíts előnyben, ne olyanokat jelölj, akiknek több 100 követője van már.

8 megjegyzés:

  1. Szia!
    Tőlem is kaptál díjat tegnap,küldtem is,de megkaptad????
    Nézd meg a tegnapi bejegyzésem!Ott is fel vagy tüntetve!
    Gratulálok! Így már 3szorosan kaptál!:-)

    VálaszTörlés
  2. Kedves Kriszta!
    Nagyon kedves vagy. Köszönöm szépen. Elhalmoztok a díjakkal.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál, s a kedvenc blogjaid közé soroltál a dijjal. Igyekszem eleget tenni a szabályban leírtaknak, de még várok vele egy kicsit.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Hobbychef,nagyon köszönöm,megható hogy gondoltál rám.De tanulmányoznom kell a szabályokat,hogy mi a teendő.
    Egyben gratulálok a sok dijhoz!!!!!
    Később jövök még kérdéseimmel!!!

    VálaszTörlés
  5. Kedves Endre!
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám, és a díjat én is megkaphattam. Örömmel elfogadom és igyekszem továbbadni! Üdvözlettel: Mari

    VálaszTörlés
  6. Kedves Endre!
    Nagyon köszönöm, hogy gondoltál az én szerény blogomra, nagyon örülök, elfogadom és továbbadom.
    Köszönettel:
    Mrita

    VálaszTörlés
  7. Elnézést, hogy ennyire megkésve köszönöm meg a díjat, és azt hogy rám gondoltál, de mostanában kicsit összesűrűsödtek a dolgaim. :-(( Köszönöm még egyszer!!! :-))

    VálaszTörlés