HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2011. január 23., vasárnap

Kocsonya

Kocsonya

Ezt nem én készítettem, volt teheráni kolléganőm (a férj - Feri - a Medicor kiküldöttje volt) küldte kóstolóként. Ilike a telexes volt a Kereskedelmi Kirendeltségen. Abban az időben ('80-as évek) még nem hogy e-mail, de telefax sem volt. A telex egy íróasztal nagyságú masina  volt, a távirat "modernebb" változata,  nagyon zajos, s szöveges üzenetet lehetett továbbítani vele telefonvonalon. Elég drága volt, ezért röviden, tömören kellett fogalmazni. Ezt inkább a fiatalabbak kedvéért írtam, akik biztos nem is halottak erről a ketyeréről, de talán azok sem, akik nem irodában dolgoztak.

A receptet sajnos nem tudom közreadni, csak a fotót. Én még természetesen megszórtam borssal, paprikával, és tettem rá chili paprikát.:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése