HOBBYCHEF, Gastroblog, Gasztroblog, Gastroblogger, Gasztroblogger, Gastronomia, Gasztronómia, Kulinaria, Kulinária, recepies, recept

2017. november 10., péntek

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával, Sajtos spenótleves, Sajtos túróval töltött sült paradicsom, Tojásos gombapörkölt, Sárgarépafőzelék tükörtojással és még 754 receptem

Receptjeim a Mindmegette ajánlásával: Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával, Sajtos spenótleves, Sajtos túróval töltött sült paradicsom, Tojásos gombapörkölt, Sárgarépafőzelék tükörtojással és még 754 receptem



A Mindmegette facebook-on is megjelent cikkének  válogatásában 759 receptem van, mutatom az elsőket.
Nyers zöldségben a legtöbb vitamin? Nem mindig!


Van néhány olyan közöttük, amely főzve, vagy sütve adja a legtöbb hasznos anyagot szervezetünknek.
mindmegette.hu

Sütőtökös receptek itt >>>  (16 receptem)

Sörrel sült malac sütőtökkel és lilakáposztával


A SPENÓTRÓL MINDENT >>>  (16 receptem)

Sajtos spenótleves




Paradicsomos receptek >>>  (356 receptem)

Sajtos túróval töltött sült paradicsom




Gombás fogások >>>  (127 receptem)

Tojásos gombapörkölt



Receptek sárgarépával >>>  (97 receptem)

Sárgarépafőzelék tükörtojással




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése